Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Rubrik saknas

Av Weea - 21 juni 2010 23:28

 Oj vad tiden går fort.

Smira har fått vila i några dagar så att allt får sjunka in.

Men idag så kom E och tog ut henne på en skön tur ut i skogen.

Hon hade varit piggare än sist sa E men att hon skött sig iaf :)

De hade ridit på lång tygel genom byn och det är ju jättebra att hon är så pass lugn, det är en cool häst jag har. Nu gäller det bara att ägarinnan blir lika cool.


Tack E för hjälpen...


Tyvärr har Smira lika mkt problem i år med alla bett från de små Djävulsdjuren :( stackars pålla...

Jag vet inte vad jag ska göra.

Manen är inte borta ännu men det är på god väg.

Idag har jag tyvärr inte smörjt in henne, men jag dränkte henne i olja igår.


Nepp nu ska jag ta och lägga mig för imorgon ska jag jobba.

Jag har börjat med en mjukstart från min föräldraledighet och tagit på mig 3 veckors jobb i sommar.

Men jag planerar in en lektion på söndag och hoppas på att jag hinner rida en dag innan det med :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Weea - 29 juni 2011 00:11

Hejsan igen! Nu har jag bedövat sorgen lite med hjälp av en Cavalier valp :) En riktig söting.       ...

Av Weea - 6 maj 2011 18:14

     Idag flyttar min bästa Smira     Hon har farit till en ny familj, en familj som verkar jättegulliga, med flera som kommer att tycka om henne och vilja rida henne :D   Mitt dåliga samvete mot henne har lättat och jag vet att hon ko...

Av Weea - 18 februari 2011 15:24

 Mina tankar snurrar runt mycket nu!!! Man ska passa sig ifrån att önska sig för mycket hahaha, kan komma i uppfyllelse... Just nu så känner jag bara att jag inte orkar med min stora hästägardröm då min andra stora dröm oxå kom i uppfyllelse av a...

Av Weea - 11 januari 2011 16:35

  Jag glömde ju bort att skriva om den dagen som jag gruvade mig så för :) Den 6/1 så hyrdes en hästbuss in och vi följde med ett gäng ryttare och deras hästar till ett ridhus i en by några mil bort.   Jag var nervös för allt, allt var ju först...

Av Weea - 2 januari 2011 17:27

 Idag så passade jag på att ta mig ut och rida en sväng i paddocken. Vädret var milt... Ringde till A för att höra om hon skulle med ut men hon svarade inte. Jag knallade ner och såg att det var några tjejor som höll på med Nero, tro hur länge ...

Ovido - Quiz & Flashcards