Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Weea - 9 juni 2010 20:59

 Ikväll så tog G med sig Smira ut på en riktig lång tur.

De red runt berget och sen hem efter cykelvägen. En sväng på kanske

8 km. Den turen har inte Smira varit ut på vad jag vet.

Jag såg och pratade med G då de red iväg och Smira såg jättelugn ut. Inte nå nervöst i henne alls :) så kul.

G ringede efter ca 2 timmar och hon hade nyss kommit hem. Allt hade gått bra och Smira hade skött sig exemplariskt :)

De hade galopperat lite vart annat oxå så att hon har fått tränat lite på galoppen :) Hon lyssnar jättebra på rösten och nästan tvärstannar på man prrrooár  åt henne.

G tyckte att det var en trevlig tur och vill gärna rida henne nått mer framöver och det är jag väldigt tacksam över om hon vill :)

Då är vi tre st om henne och det kan behövas :)


Tack för hjälpen G


Jag hoppas på att jag kanske kommer ut på henne imorgon eller på fredag :) få se då jag hittar litet kryphål ;)

Ovido - Quiz & Flashcards