Alla inlägg under februari 2011

Av Weea - 18 februari 2011 15:24

 Mina tankar snurrar runt mycket nu!!!

Man ska passa sig ifrån att önska sig för mycket hahaha, kan komma i uppfyllelse...

Just nu så känner jag bara att jag inte orkar med min stora hästägardröm då min andra stora dröm oxå kom i uppfyllelse av att få barn. Nu är min kära son ett och ett halft och jag hinner inte med Smira mer än då han var nyfödd...

Kanske bara känns tungt för tillfället att allt annat oxå kom nu med mkt kyla, skola och en sambo som ska jobba borta på vardagarna...

Allt dåligt samvete snor åt sig energi som man ändå på vintern har så lite av,

och så händer inget istället...

En ridtur i vecka räcker inte för min lilla dam. Visst blir det fler turer oxå men man tar tid från de andra små i familjen och det är inte nå roligt.

Som sagt tankarna går....


Man bestämmer sig för det ena men så tittat man på lite bilder från den tiden man har haft Smira, sååå kul det är och så mkt det gett mig, och så går man på ett tag till...

Men vad vill jag mest...

Ovido - Quiz & Flashcards