Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Weea - 7 juni 2010 16:15

Idag så skulle E komma och rida Smira och det hade jag glömt bort för tillfället, för igår flyttade vi ju henne till en annan hage som E inte riktigt vet vart den är och jag var ju inte hemma :/

Men vi pratades vid på telefonen och att E skulle höra av sig om hon inte hittade henne, men det hade gått bra.

E skulle rida ut Smira i skogen denna gång. Det hade gått jättebra och de hade t.o.m ridit med långa tyglar genom vår "farliga" by men hon hon hade varit lugn :D

De hade ridit en bit upp på berget där det går en perfekt rid/bilväg.

Det hade blivit ett rejält konditionspass iaf,

Smira hade fått galopperat av sig lite och både Smira och E hade tyckt det var roligt.

 

Tack för hjälpen E


Jag blir så glad varje gång min Smira sköter sig och då kan jag vara mindre nervös så fort nån annan ska rida henne :)

Vill ju inte att de ska hända nått.





Ovido - Quiz & Flashcards