Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Weea - 5 augusti 2008 18:18

Idag gick jag själv till paddocken för att longera Smira, jag har ju för det mesta haft någon med mig.

Men det gick bra, hon lyssnade bra. Fast hon vill ju gärna trava ett antal varav innan hon kan börja lyssna *L*

Jag är mest imponerad att hon faktiskt förstår vad jag vill.


Det gick bra ända fram det kom ett stort styggt monster i form av en cykel med en människa på. Väldigt farliga tycker Smira. Då stack hon iväg ut ifrån volten som hon travade så snyggt på.


Människan på cykeln var min sambo och han fick sen ställa upp och cykla lite bredvid paddocken.Så länge han cyklade längstmed paddocken så gick det bra men då det blev emot blev det jobbigt för Smira. Så det är nått vi måste träna på oxå att cyklar är snälla.

Ovido - Quiz & Flashcards