Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Weea - 14 maj 2010 19:55

Idag så har hovis varit här och haft pedikyr på Smira :) De var i stort behov av lite klippning och filning och sommarskorna åkte på :)


 Som vanligt så hade jag med mig en hög med morötter ifall Smira skulle få för sig att hon inte alls vill stå stilla, och som vanligt så ville hon inte står stilla.....

Men det var två av fyra hovar som hon skötte sig bra på så det får jag ju vara glad. Det ska ju alltid hända nått med jämna mellanrum då hovis är här så att hon ska bli lite skvätten. Sist var inte jag med utan min sambo och då  råkade hon "studsa" in i en stol som stod bredvid och förstörde den helt. Så efter det så blev hon ju lite skärrad igen. Men det gick skaplig ändå, det har varit värre...


Imorgon ska jag ha lektion :D det känns roligt för det var bra länge sen som jag hade lektion nu och det verkar som om att jag aldrig kommer igång med ridningen annars heller. Alltid nått som kommer i vägen eller måste gå före. 


Tittar in en sväng imorgon och skriver nån rad om hur det gått :) och vad vi gjorde. 

Ovido - Quiz & Flashcards