Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Weea - 6 maj 2010 10:42

Jo glömde ju nästan bort.

I söndags så var ju E här och red min Smiris, i stormen. Nä kanske inte storm men det blåste rätt rejält ibland. Igentligen skulle även någon rida Nero oxå men den ena blev sjuk och den andre blev tvungen att göra en annan sak och jag har ont i armen sen sist. Jag måste ha spänt mig för jag fick då rejält ont i muskelfästet i underarmen, kan knapt röra den :(


Men iaf så var E här och tog en tur ut iaf så jag gick bredvid henne. Smira var lite tjorvig i början och genom byn är det som vanl farligt. Hon gjorde t.o.m en fyrbenta skutt som hon inte gjort på evigheter då man har ridit ut henne. Men E var lugn och manade på henne framåt.


Allt gick bra och hon vill komma tillbaka.


På söndag såg jag att det var lektionstid för dom som vill, jag måste kolla på hur paddocken ser ut för nu var det evigheter sen vi har kunnat haft lektion :( Jag vill så gärna komma igång NU... 

Ovido - Quiz & Flashcards