Alla inlägg den 24 november 2010

Av Weea - 24 november 2010 19:12

 Idag fick jag ett sms av G (som egentligen inte kunde denna vecka) att hon ville låna Smira.

Åhhh så skönt det va att få det smset på jobbet idag...

En räddande ängel...

Jag har varit ensam hemma denna vecka och tiden rinner för fort då jag är hemma, (på jobbet går den fortfarande sakta)

för mkt att göra då man är själv...


De tog iallafall en tur i paddocken och Smira hade varit jättelugn och jobbat rätt, sen hade de avslutat med en skrittrunda genom byn.

G hade inte kännt av stelheten från bakbenet så kanske det inte var så farligt, vi får se om det blir värre igen el inte.

  


Hade velat tagit en lektion imorgon men det var för få anmälda :( så det blev inget alls. Få se om jag hinner ut en sväng själv då, inte lika lätt att ta sig tiden till det om man inte har en tid inbokad.


Nä nu ska jag slänga upp mina trötta fötter i soffan och slö titta på tvn ;)




Ovido - Quiz & Flashcards