Alla inlägg den 18 november 2010

Av Weea - 18 november 2010 20:48

 Idag så skulle jag hinna med en skrittur innan jobbet då jag lämnat Gustav på dagis tänkte jag, men så blev det inte.

Var hemma för VAB idag så jag kom inte hemifrån.

Tänkte att jag rider väl då P har kommit hem då men det sket sig med då vi skulle få främmande senare.

Så jag ringde G för att höra om hon hade tid och det hade hon, så jättesnällt.

Hon hann ut innan mörkret kom.


Smira hade knallat på som vanl och G kände inget konstigt. Däremot så hade hon svårt att slappna av då det var lite bilar och sånt i farten ute efter skogsvägen och hon trippade på mest hela tiden och kom inte ner i vanl takt nått alls.



Hon hade även fjaskat på med ena bakhoven, men det brukar hon kunna gör annars oxå ibland.

Men jag får hålla koll på henne.


Tack för hjälpen idag med G :)





Ovido - Quiz & Flashcards